VILKEN FRUKTANSVÄRD NATT

Jag älskar att sova och jag behöver sova ordentligt annars fungerar inte jag som människa. Jag har heller aldrig haft några problem med sömnen, inge sömnsvårigheter alls skulle jag vilja säga.

Men inatt har det inte blivit mycket sömn. Jag har varit praktiskt talat livrädd i natt. hehehe ja det är larvigt men det är så, jag är rädd för åskan. Eller rädd för är nog fel begrepp eftersom jag vet att det inte är farligt och då behöver man ju inte vaara rädd. Snarare att jag tycker det är obehagligt och inte trevligt alls med åska..

Och jävlar i havet vad det har åskat i natt. Det har verkligen låtit som att åskan har varit precis precis ovanför mig. Rejäla långa smällar och hur många som helst. Huiuua vad jobbigt det va, tror till och med jag grina en skvatt. Sen nu på morgonen har det mullrat i knutarna lite då och då. Det var en långvarig åskskur. Nej fy vilket obehag det blev i kroppen och fasen att min sömn skulle störas.



Svenska sommaren är väl ändå helt fantastisk. 25 grader varmt och strålande sol igår, regn och åska i natt och 15 grader mulet idag. Inte kan man räkana med att är det fint sommarväder ena dan så är det även det nästa dag utan här vänder det i svängarna rejält.

Nu börjar jag fundra på om inte tisdagar är i samma klass som måndagar. Idag stänger jag så jag jobbar 8.30-17.45 idag MEN idag ska jag på ett "möte" klockan 16-19 så det blev lite längre arbetsdag men ändå en förhoppningsvis rätt soft avslut på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0