SEMESTER???

Det rengnade hela dagen igå och det verkar som att det kommer att regna hlea dagen idag oxå.... Hur mycket regn kan det finnas egentligen???
 
Om man inte var deprimerad innan så blir man ju fan det nu av väderet. Men trots regnet igår och allmän tråkdag fick jag tiden att gå och det verkar det som att jag lyckas med idag med. Har för det första fastnat framför tvn, Tough love maraton och det är rätt bra. Har diskat och ska snart, om jag lyckas slita mig från tv, ta och träna.HUr ska jag palla? Har galet med träningsvärk men jag har en liten "Sandradevil" bakom örat som säger, det är bara på't igen och kör på bara!!! Sen en dusch så får vi sen se vad resten av dagen har att erbjuda :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0