RUBRIK??

När fan ska det bli fint väder?
 
Varför finns det ingen vänlig själ som vill låna ut en liten bilen till mig på min semster??
 
Det  är endast 3 dagar kvar..... sen har jag semester!!!
 
Känns det bra då? Nej det känns fan deprimerande. Varför? För att jag har ett körkort men ingan bil. För att jag vill vara ute på landet men jag har ingen sommarstuga? Varför inte? För att jag har inte råd med värken bil eller sommartuga. Jag vill kuna åka och bada och åka iväg på små spontana utflykter..... men nej jag har ingen bil!!!! Ingen vill låna ut, jag har inte råd och mina föräldrar vägrar att köpa en till bil trots att dom fanimej har haft 2 bilar i stort sett hela min uppväxt.  Men nu minnsan när man slitit i över ett år för få ett körkort, nej då har dom bara en bil så jag INTE HAR NÅGON BIL ALLAS ATT LÅNA..... Taskigt tycker jag!
 
Vilka jävla pengar ska man spara då när man knappt har några över? Måste bli mer sparsam om jag någonsin ska ha råd  att köpa bil. Ne, om man skulle ta och gifta sig rikt ändå istället. Men var fan ska jag hitta den jäveln??
 
Nej nu är det nog fan dags och gå och lägga mig innan denna ilska och ledsamhet utbryter till ett skrikit utbrott!!!
 
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0