ENDAST EN DAG KVAR

Idag var jag extremt nära till att uppnå total lycka..... Om man säger så som man brukar göra. Att man sätter upp pelfingret och tummen och måttar ett mellanrum mellan fingrar. Om man gör just det med bara ca 1 pytteliten millimeter mellan pekfingret just så nära vara jag. Så otroligt nära var jag idag att bli absolut lyckligast nånsin. Så helt jävla sjukt glad hade jag blivit. Och så nära det var, helt osannolikt nära.... MEN det hela gick i krash på bara 1 sekund. Det gick i krash och slogs i spillror som en kristallvas som föll i marmorgolvet..... Spillror. FAAAAANNN!!!
 
 
 
MEN jag måste försöka tänka positivt. För nu är det endast en enda arbetsdag kvar sen är det semster och det ska fan bli skönt. HUr ska vi fira det imorn då, gott folk?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0