UNDER TISDAGEN

Mår jag ganska bra. Andas normalt men är "tung" i bröstet och det är fortfarande svårt att ta ett ljupt andetag och det känns som att luften inte kommer ner riktigt helt i lungorna.

Vad ska man göra under en dag om man samtidigt ska vila men var uppe och röra på sig???

Jag plocka fram ett pussel!



1000-bitars helt nytt, aldrig lagt. Gud vad rogivande att grjea lite med det när pappa ändå höll igång med att reparera ett fönster och klippa gräset och annat som han behövde göra under dagen. Det var hilma kul att bygga detta pussel. Jag kallar det för sjukterapi. :-)




Och jag hann färdigt!!! Pappa geniförklarade mig som klarade att lägga ett 1000-bitars pussel på en dag. Men det hade jag ju aldrig gjort om jag var hemma hos mig. Men så tog det ju hela dagen oxå men jag hade ju inget annat för mig! :-) Tog bara ett par pauser för fika, upphäning av tvätt, lunch, och lite tv-tittande på kvällen.

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0