JAHAJA

Så belv det fredag tillslut då och på tal om "slut" så är jag rätt slut i huvudet samt i ögonen efter dagens studiedag på jobbet. Disskutioner, lyssnande och pratande. Det blir man lite seg av efter en heeeeel dag. Men med det härliga glatta gäng som vi är på jobbet så har dagen förgyllts med många härliga skratt, skämt och vitsiga vitsar och störda komentarer. Hahah ja det är ett underbart, sjukt, knasigt, roligt, härligt arbetsgäng man har. God mat får vi ju oxå alltid när vi har våra studiedagar och det är ju inte fy skam. 

Men inte blev resten av dagen som man tänkt sig. KOm ut till cykeln i morse och hade PUNKA IGEN!!!! Jag fattar inte hur det är möjligt eller jo, inte så konstigt när det ligger fullt med glassplitter på flera, flera ställen på marken på vägen till jobbet. Man försöker undvika dom men oftast cyklar man på utan och tänka på det. Fan säger jag bara vad arg och ledsen jag blir. Jag är ju fasen helt beroende av min kära cykel så det här gör mig helt jävla vansinng! MÅTTE ALLA GLASFLASKOR UTPLÅNAS OCH FÖRBJUDAS I DETTA LAND!!!! Hade tänkt och handla lite gott till helgen idag efter jobbet men jag kände inte för att konka hem matkassarna gåendes, jag brukar få så jäklans ont i ryggen då. Får se om jag tar en sväng till affären senare..... Men vad fan nu öppnade sig himmlen oxå! Vilket hällregen det kom nu. Då tappar man ju sugen ännu mer på att kila iväg till affären. Jaja vi får väl se hur det blir.

Men som sagt, skönt är det iaf att det ä fredag. Vad ska man göra då? Kolla på film? Borde städa.... Kna man ägna sig åt det en fredagkväll? Kan kan man väl men frågan är om orkar. 

Får ta mig en liten funderar på hur jag ska tillbringa resten av kvällen.....






Tjingeling Badring!!!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0