IT'S FRIDAY

Har varit på jobbet idag. Hlenas sista dag idag så hon bjöd på tårta på fredagsfikat idag. Hon ville att jag skulle komma om jag orka så jag fick vara med och säga hejdå. Fast vi kommer ju hålla kontakten fast hon överger lilla nyköping, vi har blivit mycket goda vänner.

Men även de andra kollegorna blev glada att se mig idag. Det var nog skönt för dom att få se att jag fortfarande lever efter besöket på akuten i måndags. Det var lite jobbigt att sitta och prata faktiskt, jag blev lite andfådd av det. Undra hur jag ska orka jobba på måndag? Om bara de här 2 timmarna stillasittandes prat blev jobbigt för mig, hur ska jag då orka jobba? Men som jag sa till kollegorna jag vet ju inte vad jag orkar med förrens jag har varit där och provat så jag kommer nog jobba på måndag i vilket falll som helst så får vi se hur det går.

På vägen hem gick jag till affären och handlade lite grann, sen traskade jag hemmåt igen och tro mig, det gick inte fort hem!

Väl hemma vankades det lunch och filmtittande.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och vila ett slag.....

TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0