IT FEELS LIKE SUNDAY....

Segt idag! Jag känner mig friskare dock idag. Eller friskare, jag är frisk rättare sagt. Lite snuvig fortfarande bara men jag har jag redan sagt att jag kommer tillbaka till jobbet imorn. Och som sagt jag är ju redan frisk igen så varför skulle jag vara hemma imorn med? Nej det skulle jag bara bli seg av. Känner mig ruskigt seg idag kan jag ju säga, sov ända till 12 idag, trist väder och så känns det som Söndag idag.

Ska passa på och göra lite nytta idag. Håller på med en megastor super rensing av allt här hemma. Jag är låååångt ifrån färdig men jag är uppe i 1 och 1 halv säck men enbart skräp som ska slängas och en halv säck med kläder och skor som syrran ska titta i sen ska resten skänkas bort, men remember den säcken är BARA HALV och från BARA EN garderob. Så snart känns det som att jag kommer bo bland bara massa säckar. Har även påbörjat en säck med saker som jag eventuellt kan sälja. Vi får väl se hur muycket jag orkar greja med det idag.

Först ska jag bara still mitt begär av mitt nya tragiska beroende......
(inte bra och vara hemma och va sjuk för länge)

Nämligen



At facebook!


Tjingeling badring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0