IDAG ÄR DET TORSDAG

Fast jag inte skulle jobba idag så följde jag med mamma hem till stan idag på morgonen när hon skulle till jobbet. Dels har jag ju en katt hemma som sökert känner sig ensam och som säkert börjar bli hungrig igen och dels för att jag behövde vara ensam och vila ordentligt och inte prata med nån och bli andfåd.

Men jag gick och la mig direkt i stort sätt. Tog ett litet piller och somna som en gris tills mamma ringde och väckte mig vi 13 itden för och höra hur jag mår. Jag hade redan sagt att jag även är hemma på fredag. Men goaste Helena som bjuder på fredagsfikat imorn för det är hennes sista dag hos oss undra om jag inte orkade komma på bara fikat imorn så hon kunde säga hejdå ordentligt och det vill ju jag med så egentligen ville jag komma och jobba på fredagen men orkar bara inte. Alla de andra kollegorna ville oxå att jag skulle komma till bara fikat nån timme på fredagförmiddag. Så de får höra hur jag mår. Jag tror jag skrämde slag ¨på dom när jag for till akuten i måndags på arbetstid. :-) Så imorn hämtar mamma mig nnio på morgonen för ett litet besök på jobbet. Dom är bara för goa cohunderbara mina kollegor.

NU har jag ätit en god frukost. Eller ja det var tt tag sen nu, har ju suttit här och skrivit romaner. Men nu ska jag nog lägga mig i soffan och vila och knakse se en film eller nåt.


TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0