FILMMYS

Har påbörjat höstens storstädninge och megarensning... har dock inte kommit så långt men det är iaf påbörjat och det syns iaf att det är lite städat. Men nu ska jag ta lördagkväll och fortsätta imorn istället.

Hade tänkt att ta ett fotbad ikväll till filmen men det blev så sent nu så nu orkar jag inte hålla på och greja med det. Kom nyss hem från affären, var och bytte in min bingolott, var ju vinst på den, en ny lott så jag kan vinna storkosingen imorgon. Och så handlade jag lite så jag kan baka lite imorn. Allting blev lite förskjutet. Hade änkt och påbörja filmen för länge sen men när jag planerade att gå till affären hade jag så jäklars ont i magen och mådde nästan lite illa och då ska jag inte ens gå in på resultat efter toabesöket... (Moahahahah ni fattar nog ändå hahahah) Men iaf då så gick jag och la mig en stund och vila i en timme i hopp om att det skulle bli bättre. Jag somna nästan. Men fasen det blev bättre sen när jag steg upp och då bytte jag om och kila iväg till affären. Jag var ju tvungen att GÅ efter som jag som sagt fått punka på cykeln IGEN. Så jag fick gå hela vägen till Coop och tillbaka. Inte för att det är särskillt jobbigt men det tar ju längre tid att gå. Hade jag haft cykeln hade jag själva transportsträckan tagit max 15 minuter och då hade jag ju även kommit hem tidigare. Men men det var ändå skönt att gå en sväng. Men guuuud vad tidigt det blir mörkt nu. Redan efter jag vilat ikväll, när jag gcik upp vid åtta var det redan mörkt! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!!! Jag vill inte ha höst och massa jävla mörker. Usch!

Nu blir det iaf lite film mys.

Antingen






The Shaggy dog med en av mina absoluta favoriter: Tim Allen!

eller




Good luck Chuck



Tjingeling badring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0