............

Det spelar fan ingen roll vilken tid på kvällen man går och lägger sig, det spelar ingen roll hur snabbt man somnar, det spelar ingen roll hur gott man har sovit hela natten för man tamefan lika jävla trött på morgonen när man ska upp varenda jävla dag!!! vad ska man göra?? Hur ska man kunna bli piggare??? Att sova hjälper uppenbarligen inte!

Tänk att det är så himla skönt att sova och att det ska vara så himla svårt att stiga uppp..... Men nu är jag iaf upp efter ca 45 minuters snoozing. Kankse är det som är segt?

Jag har fortfarande himla ont i halsen och ser inte alls fram emot dagens arbete. Eller själva arbetet är ju inte så farligt men själva tiden. Börjar nu klockan 8 och har APT direkt efter jobbet, vilket betyder att jag jobbar ända till 19 idag och APT:na brukar ju vara såååååå himla roliga och inte allls sega!!

Man kan ju tro att detta är klagomuren. Känns som att jag bara klagar för tillfället. Man kankse ska avsluta med nåt positivt? Men vad. man får väl hoppas att dagen ter sig lite mer positivt än vad den gjorde nu......


Tjingeling badring!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0