BONPRIX

En annan sak som inte är bra med att vara hemma och vara sjuk för länge är att det blir så vansinnigt dyrt ju! När jag har tråkigt och tycker lite småsynd om mig själv så älskar jag att nätshoppa!! Kläder i första hand! Så det har varit många sidor jag har kollat på och dreglat lite över. Men liiiiite duktig har jag varit för jaghar inte beställt något förens idag. Och just nu behöver jag faktiskt lite nya höstkläder så jag tycker att det har varit helt och ok att "fönstershoppa" i veckan som så småningom blir en beställning senare. Men ett ställe i taget!

Idag har jag beställt lite kläder från:





Jag har beställt ett par höstskor!
(hopppas de hinner komma innan kylan och snön)
Jättefina, söta, enkla, vanliga skor som jag har titta länge på nu.
Så nu är dom beställda och jag hoppas de passar! :-)



Jag visar dom inte förens jag vet att jag kan ha dom!

Sen blev det lite av varje, lite leggings och töjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0