VILAR TYP

Eftersom att jag inte såg hela sex and the city filmen igår när den gick på tv så gör jag det nu. Slutade ju tidigt idag och behövde gå hem och vila eftersom hag inte alls har känt mig så mycket bättre idag på jobbet. Första dagen idag på nästan en vecka och det gick ju sådär.

Så jag passade på att köpa en god sallad på kronhallen när jag tog "om"vägen förbi där hem från jobbet och skulle ändå dit för att hämta ut ett paket . 



Och som sagt att se på filmär oxå vila....
Ska nog inte göra mycket mer än detta idag....




TooDiiLoo


Kommentarer
Postat av: Sandra

sex and the city är en galet bra serie, köpte nyligen collecters edition boxen och första filmen! passar lagom att ligga och kolla på nu när jag är sjuk (6e veckan..!!)

2011-10-07 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0