SÖNDAG

Och jag vill gråta!

Eller nej det vill jag väl inte, jag är inte ledsen. Tycker bara det är sååååå jäkla tråkigt varje gång som helgen tar slut! Helgerna är för korta. Jag vill ha mer helg. Fast att jag känner så här väldigt mycket just idag är nog för att jag har ju inte bara varit hemma i en helg utan jag ´har ju varit sjukskriven sen i tisdag. Kankse är därför jag inte vill upp till jobbet imrn igen. Men, men, inget o göra åt.

Det blev väldigt mycket att titta på, på tvn idag så här på söndagkvällen. Det är inte ofta det finns så mycket att se på söndagar. Först One Tree Hill, fast det är juinte riktigt lika bra som förr men ändå. Sen blev det kanalbyte till Bingolotto, ja jag vet jag är knäpp men man kan faktiskt inte önska att man hade en miljon eller så man inte gör nåt för att få det. Jag satsar på att vinna den miljonen så jag spelar bingolotto på söndagr. Tycker det är skitmysigt så det så. Sen blev det kanalbyte igen till Gustavsson 3 trapper, missade första avsnittet förra veckan så jag tänkte passa på att kolla idag om det var något att ha och ja jag tyckte det var superroligt. Vad jag garva och vad kändistätt det var i den serien. Nu är det Time out på samma kanal och det är ju lite småroligt men absolut inte livsviktigt att se men i brist på bättre och inget annat att göra så kan man ju se på det. Sen visas tydligen Sex and the city filmen på fyran ikväll kl 21. Wow, tänkte jag en bra film på fyran för en gångs skull men jag har ju redan både den och tvåan så det kan jag ju se när jag vill. Men kl 21 gör vi ett kanalbyte igen för att se Partaj på femman och det är näst intill hysteriskt roligt. Hahah så ja jag har sett på tv sen kl 18 idag och än är det inte slut..... På en vanlig sketen söndag :-p




Man kankse skulle passa på att ta sig ett fotbad medans man tittar på partaj sen.
Och en kopp te, ja det vore gött!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0