NYSS HEMKOMMEN FRÅN BION

Kvällen har som sagt beståd att av god mat på Chili Nam Nam tillsammans med gott sällskap. Närmare bestämt mamma, pappa, Johanna, Patric, Jesper och Fia. Och även bio i goda vänners lag. Eller ja i familjens. :-)




Jepp, det är denna film vi har sett.
TINTIN The secret of the unicorn


Helt sjukt bra! Den får full pott. Riktigt bra gjord, rolig, fartfull och spännande! Absolut en ny favorit för mig! Har ju alltid gillat TinTin sen jag var lite men den här versionen är ju tokigt mycket bättre. Vi såg den dessutom i 3D vilken gav filmen ett fantastiskt lyft. Ja, jag har faktiskt inga ord för hur bra jag tyckte den var.

Absolut sevärd. Rekomenderas.

En fantastiskt bra film!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0