NÄTSHOPPAT

Kollade runt lite på nätet imorse. Kollade lite gran på lite skor och jacka som jag tänkt köpa. Vilken jäkla besvikelse!! Vinterjackan jag hade tänkt köpa var redan slut!!! Jag trodde ju givetsvis man kunde vänta ett par månader med sin höst/vinter shopping och inte behöva göra det juli redan när katalogen kom. Jag menar hur kul skulle det va!? Men vänta kunde man tydligen inte för den fina jackan var tokslut. Men som tur var hade jag ett andrahandsval och den fanns kvar! Den är inte lika fin som den andra jag ville ha men den är fin ändå. Så nu fick det bli en sån på en gång så inte den med tar slut! Hoppas bara den passar, peppar peppar, för jag behöver en ny jacka denna vinter....





Sen har jag även suktat efter lite skor på skopunkten. Så där blev det oxå ett akutköp. Hade valt ut 4 som jag skulle välja mellan. På skopunkten får man det billigaste paret på köpet så jag tänkte passa på attt köpa 3 par när jag ändå hittat så många som jag skulle vilja ha men tji fick jag för där var oxå skorna slut och då vara det bara härom veckan jag kolla där senast. Men lite tur hade jag ändå för det abslout snyggaste paret och det som jag verkligen ville ha fanns kvar! Yay! Hoppas även dem passar, peppar peppar.




Jackan som jag har beställt fanns även i...... Jo rosa!!!
Jag tänkte faktiskt tanken att man kanske skulle köpa den först. Men jag vette fan om jag vågar ha en rosa färggrann jacka i vinter. Fast det är väl i den mörkaste tiden man ska passa på att ha en färgglad lite ljusar jacka? Så man lysa upp tillvarao. Men det är ju ingen annan som har det. Alla har ju bara svart och bruna tråkiga jackor. Finns ju mycket röda jackor just nu och det är rätt snyggt faktiskt men jag vägrar att ta på mig det. Aldrig en röd jacka! Men jag är feg och spelar ett safe kort och tar en svart jacka.


Men skulle det var så att jag gillar själva jackan kankse det blir en rosa med....
vem vet? :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0