LÖRDAGEN

Den här dagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig från början men det blev iaf till det bättre. Eller roligar iaf. Jag hade tänkt att städa idag men så ringde syrran som sa att hon snart skulle skjutsa hem jesper och Fia från våra föräldrar och då tänkte hon komma hit och kolla i säckarna med kläder, skor och väskor som jag har sorterat ut. Så hon dök upp här på dan och kollade i säckarna, hjälpte mig med lite saker och umgicks en stund. Sen åkte vi och hämta Jesper och Fia igen för att åka till Rohdos för att köpa pizza som vi sen tog med oss hem till dom för att äta. Jesper berätta att de hade köpt ett nytt spel nu när det var i Ullared och det är typ det roligase spelet jag vet så jag tjatta på dom att vi skulle spela det på en gång och det gjorde vi. yes yes yes. Men jag säger inte var det var för spel för det tänker jag låna och spela med mina kompisar nångång, på nästa tjejgruppen kanske. Roligt som fan var det och tiden flög iväg.

Nu är jag hemma igen och Johanna har åkt hem så det blev inte mycket gjort här hemma idag men det tänker jag inte ta tag i nu heller så här sent på dygnet, nej fan det är ju en dag imorn oxå. Nu tar jag lördagskväll och gosar ner mig i soffa med min nya film som jag spontanköpte när vi var i affären förut. En film med "The Rock"-snyggingen!! :-) Fick bli lite jordnötsringar till det så lördagsmys here we come!!!





TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0