LÖRDAG

Och snart är veckan slut.... Helt sjukt! Känns som att jag inte har fått nånting alls gjort denna vecka men det har ju i och för sig sina rimliga förklaringar. Den här superduper storstädningen som jag håller på med, rensar skåp och lådor och slänger och sorterar ut och sånt, hade jag täånkt skulle bli klart den här helgen men vad fan jag är ju inte ens halvvägs. Har ju inget  inplanerat nästa helg så jag hoppas verkligen jag kan bli klar då istället. Jag gör ju dock inget specillt nu så då skulle jag kunna fortsätta med det men jag vågar inte. Jag får ju faktiskt inte anstränga mig och bli andfådd och grejer, jag ska ju vila och hålla mig lugn. Städning kan ju faktiskt vara rätt så ansträngande men jag går omkring här och plockar lite ändå. Så mycket som jag orkar.

Senare idag kommer Therese hit! Vi ska umgås, käka pizza oxh nätshoppa! Yay! :-)
Hahahahaha!
En film kankse det blir oxå.

Dessutom har hon med sig underbaraste Bosse idag dagen till ära!



Han är så sjuuuukt mysig. "Lilla" bäbisen!
:-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Bosse the Rottweiler ;) dem är verkligen fina!!



Have fun!

kram fia

2011-10-01 @ 12:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0