HELT OTROLIGT

Förstår ni min irritation och varför jag blir så jäkla arg?

Var nyss inne på kanal5.se för där kan man se ett "hur gick det sen?" klipp hos den senaste familjen.

Efter 4 månader kommer arga snickaren Anders tillbaka för att se hur det har gått.... Hur har det då gått? Vad har hänt och gjort sen sist....

INTE ETT ENDASTE JÄKLA SKIT!!!

De fick provocoriska lösningar för enbart 6 månader för sen måste de flytta därifrån för att huset är så ruttet att det inte går att räddaa. Det bor kvar! De har inga särskilt starka planer för att ta sig i kragen för att göra nånting åt deras situation. Det ser precis likadant ut på tomtet, som ett jävla slagfält. Inne ser det precis likadantut somsist. Möjligt och äckliget och de tusentals banankartonger med mögliga prylar och annt skräp står kvar,. Ingenting har blivit slängt och ingenting har sålts!!!!

Nej då står jag för det jag söager! Då förtjänar maninte någon mer chans, då förtjänar dom inte den hjälp dom fått av programmet!!! Jag blir upprörd! Hjälp någon som förtjänar det!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0