GODMORGON GODMORGON

Eller ja morgon är det väl inte direkt men jag äter faktiskt frukost just nu. Youghurt och kaffe. Men bara för att jag äter frukost precis just nu så betyder inte det att jag precis har vaknat nej jag har varit vaken sen halv tio. Startade dagen med en lång morgonpromenad i skogen med dogsen. Härligt väder, solen sken och det är till och med varmt idag. När solen skiner så härligt som idag så gör det ingenting att det är höst.

Vad gör vi resten av dagen då?

Jo jag ska äta färdigt min frukost, fixa och greja med några saker på datorn, städa och diska i köket. Sen framåt eftermiddagen ska här fixas till för det vankas bio ikväll!

TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0