FREDAG

Det är inte ofta jag gör något på fredagar, tar det mest lugnt men just idag har jag verkligen planerat för att inte göra nånting alls denna fredag! Så jäkla skönt. Jag ska bara njuta av att vara ensam, av att det är fredag, av att det är helg. Mysa och ha det bra helt enkelt.

Så denna sköna härliga slappar fredag spenderas på så sätt att jag just nu har placerat mig i soffan för att sen film. Lagat en god middag, kycklingkabeab i pita som ska förtäras till filmen. Sen blir det en promenad med hundarna och ikväll blir det DooBidoo med jordnötsringar.

Inga måsten bara slappa. Självklart finnns det skaer jag borde göra men jag tänker inte göra det för just idag tänker jag bara se på film och mysa.

tjingeling badring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0