DAIM

Nej, jag är inte särskillt förtjust i just daim. Eller alltså det är ju inte äckligt tvärtom det är gott men inte nån av mina favoriter. Det finns betydligt mycket annt inom choklad som är tusen gånger godare. Ibland i affären brukar dom har såna där dubbla stycksaker av marabou, typ 4 för 20 kr brukar det vara. Då brukar typ min syrra och Nadja alltid, det slår aldrig fel, alltid köpa daim och oftast två. Det gör jag aldrig! För sånt stort cravings har jag inte för daim. Som sagt jag kan äta det men jag väljer hellre nåt annat men krossad daim i grädde eller daimglass är ju hur gott som helst.

Det jag vill komma fram till är att daim är liksom okej.....

MEN

Den nya sortens daim är helt sjuk god!!!!!!




Daim Rocks!

Köpte den igår till filmen och dom är "to die for"!! Supergoda och jag älskar dom. Det här skulle jag lätt kunna få cravings av! :-) Synd att de är så vansinnigt dyra bara men jävligt gott var det!!!


(Eller ny och ny, vad vet jag? De kankse har funnits jättelänge? Jag har ingen aning)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag ska prova dessa imorn tror jag. Kan vara gott till kaffe??? :)

2011-10-18 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0