DAGSHOROSKOP - TORSDAG 13 OKTOBER

FISKARNA 13 oktober

Vardag
Detta är en bra dag att cementera olika långsiktiga planer som rör ekonomin.
Samtidigt får du nya perspektiv på tillvaron och din personliga utveckling tar stora kliv framåt

(Cementera??? vaa?? Men visst har jag fått nya perspektiv och den personliga utveckligen
kommer verkligen att ta ett stort kliv framåt just nu efter samtalet idag)

Du är impulsiv och sugen på äventyr och nöjen.
 I lugnare ögonblick dagdrömmer du om kommande resor och äventyr.

(Njae, det kan man väl inte direkt påstå att jag är eller gör)

Tur
Någon i din närhet är avundsjuk på att du alltid tycks ha turen med dig.
Undvik att liera dig med denna person

(Vem skulle det vara? Tror inte det finns nån som är det för jag har ju sällan turen på min sida)

Hälsa
Hälsan är inte på topp idag men den är heller inget hinder för dina planer för dagen

(vilken tur då för jag kände inte av det och som sagt
 det hindrade inte mina planer för dagen)

Arbete
Din förmåga att klara stressiga situationer tycks idag vara liten.
Du trivs bäst när du kan jobba i ditt eget tempo.

(Det var väl kankse ingen frågan om stress utan snarare tålamodet.
 För tålamådet låg typ på bottenidag)

Kärlek
Du är eldig och vill ha en del av både passion och romantik i ditt liv.
Nästa veckoslut ser lovande ut.

(Hahaha jaha där ser man. Knakse blir en het dejt med A då
som har en viss längtan efter mig tydligen)


Relationer
Ibland kan du vara nästan oförskämd i dina försök att undvika närgångna frågor.
Kanske börjar man tappa tilltron till dig.

(Eeehhh va??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0