BARA FÖR ATT....

Bara för att jag tycker så synd om mig själv inte mår helt 100, som aldrig blir frisk och
som är helt slut nu efter denna dag.....

Bara för att det första avsnittet av mitt bästa för säsongen....

Bara för att det är starten på resten av höstens just "tisdagsmys".....

Så har jag myst till det ikväll!

*bild saknas*

Med levande ljus, ansiktsmask, levande ljus i höstmörkret, fotbad, ljuvligt jasmine-te, god lyxyoghurt och lyxig Lindt choklad!

Ibland känns allt bara så himla bra och framfö


Kommentarer
Postat av: Jasmina

Åh vad skönt att mysa till det lite, det skulle inte sitta fel! Själv har jag pussat på liten Lovisa, ätit middag, nattat Lovisa, tvättat bort sminket, tagit fram kläder till imorgon, och ska nu ge Jonathan en puss innan jag sen äntligen ska slockna för natten. Och Tack för kramen innan vi gick hem, den behövdes <3

2011-10-04 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0