ARGA SNICKAREN BORDE BLI ÄNNU ARGARE

SERIÖST!!!!

Om jag var arga snickaren i dagens program skulle jag ha blivit galen, sjukt tokgalen, vansinnig, skitförbannad och få ilskna gapiga tokutbrot!!!! Vadär det för jävla tröga idioter som dom har hittat hittat till dagens program??? Dom tar ju för fan inte ens emot nån hjälp!!

Killen, husägare, är ju helt trög. Han fattar inte vad snickarn säger åt honom. Alltså jag finner inte ens några ord för hur jäkla förbannad och irriterad jag blir. Varför kan dom bara inte ta till sig det som sägs till dom och bara slänga allt skit? Det är ju ruttet och möjligt och äckligt. Vaddå sälja? Hur fan ska dom kunna sälja det? Det är ju som dom säger bara skit! 

Helt otroligt att när Anders till och med erbjuder sig att köpa allt skit för 15 tusen kronor ur egen ficka men bara om allt slängs så får de pengarna och det tackar dom nej till!!! De vill hellre spara för att sälja, me idioter fatta!!!! Det går inte att sälja!! Helt otroligt att inte arga snickaren blev ännu argare. 

Hade det varit jag så hade jag avslutat arbetet på en gång, tagit alla nya fina maskiner och dragit därifrån. Är man så jäkla naiv och inte vil ta emot hjälpen dom får, då ska dom inteha nån hjälp. Då kan någon annan familj som vill göra allt för att få en betydligt bättre livssituation, några som vill göra nånting åt den, några som förtjärnar det och några som verkligen vill ta emot den helt fantastiska hjälpen man kan få i detta program.

Men vilka idioter dessa människor var!!

Släng skiten för fan och försök få ett vettigt och värdigt liv!!!







Det kankse är hårda ord och givetvis förtjänar folk en andra chans men va fan.....
Lite jävla stake och förnuft kan väl inte va så jävla svårt att skaffa sig!!??!??


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0