SUNDAY GOES TO IT'S END

Jag har även idag hunnit powernapat, tagit en långpromenad med hundarna i skogen, lagat middag, ätit, grejat på datorn. 

Trots att jag har varit vaken tokigt länge och hållt igång hela dagen så känns det som att även denna dag bara har flugit förbi. Det är faktiskt sjukt vad fort tiden går. Ju äldre man blir desto fortare går tiden typ. Men jag har fått mycket gjort. Men jag hatar egentligen söndagkvällar för då vet jag att det snart är dags att jobba igen, då vet jag att nästa gång jag slår upp mina ögon så är det dags att kämpa sig upp för att traska till jobbet. Inte det att jaginte gillar mitt jobb. Tvärtom, jag älskar det och jag stortrivs men jag skulle ändå hellre vara hemma!

Nu ska jag ta mig en en lååååång välbehövlig dusch med inkluderad home-spa-treatment.





Sen ska jag se på tv och bara mysa resten av kvällen.


Tjingeling badring!




(Om det ändå vore så väl...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0