SÖNDAG = VILODAG??

Det lönar sig att stiga upp tidigt på morgonen.
Som alla brukar säga-
"Man får så mycket mer ut av dagen".

Se bara vad jag har hunnit idag:

Ätit frukost

Tvättat

Skurat översvämmning i tvättstugan 
 

Diskat efter gårdagens middag

Städat köket


Bloggat


Lunchat
Vikt och lagt in tvätten på sin plats 

Dammsugit

Skurat golvet

Tömt kattlådan Vikt och lagt in tvätten på sin plats 

Dammsugit

Skurat golvet



OCH KLOCKAN ÄR BARA 12.53

Tänk vad mycket man hinner när man är upp och igång tidigt om mornarna.
Jag kanse ska försöka med det i fortsättningen oxå, jag menar det verkar ju vara någon nyinflyttad eller så som gillar att tvätta samma tid som jag, för när jag skulle boka om var det givetvis någon som redan tagit både mellantiden och den sena tiden på söndag om 2 veckor.
 (Kan inte tvätta oftare i brist på tid i denna fullbokade stuga)
Så jag fick ta vad som fanns kvar eftersom att jag vägrar att tvätta på vardagar. Så Nästnästa helg är det upp med tuppen som gäller igen för då har man tvättstugan klockan sju på morgonen igen.

Man knkase skulle börja med att gå upp tidigt om helgerna varannan helg iaf.....

Men nu tänker jag banne mig ta en Powernap!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0