SÄG HEJ TILL NYA GOSPELSÅNGERSKAN :-P

Japp, då har man gjort premiär i en Gospelkör. Min kollega Annika håller på mycket med sång och framför allt Gospel, hon är med i Gospelkör i Södertälje men även i Kilas (här i hemmatrakten) gospel lite grann vid sidan om. Hon försöker hinna med att vara en del av båda körerna. Så idag drog hon med mig dit efter att jag råkade säga att jag gillar att sjung. Jag tycker verkligen om att sjunga men jag KAN JU INTE. Sjunger bara när ingen hör elller ser så det kankse inte är så många som vet att jag faktiskt tyvcker om att sjunga. Annika tyckte att en gospelkör skulle passa mig och bjöd med. Så ikväll har vi varit i tuna församlingshem i Svalsta och haft körövning. Faktiskt så kände jag en som var med och det är ju alltid kul.

Det var faktiskt himla kul så jag hänger nog på dit och sjunger lite gospel fler gånger.


Gospel är väl dessutom den bästa av alla körer jag kommer på. Härligt svänig rytm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0