OSNDAG, VECKANS MITT

Tiden går fort som vanligt och veckorna bara rasslar iväg.

Det här är trejde sena dagen den här veckan. Alltså att jag har kommit hem sent. I måndags stängde jag vilket betyder att jag slutade kvart i sex och så skulle jag ju hämta hunden hos svägerskan vilket betyder att jag förstårs fastnade där och bubblade massa skit och kom hem sent så man värken orka, ville eller hade tid att ta tag i något. Igår var jag ju på körövning och var inte hemma fören tio och idag jobbade jag över till nästan sex.

Så idag tänker jag inte ens ta tag i något. Bara njuta av att vara hemma och inte göra ett skit. Jag har lagat god mat som snart är färdigt. Eller rättare sagt jag hoppas det blir gott för det blev bara något hokusbokus ihop kastat av det som jag hade hemma och det var ju inte direkt mycket. Det doftar ljuvligt iaf. Sen ska jag slänga mig i soffan, äta, och sen mysa ner mig i soffan och titta på film. Film som min brossa har fixa åt mig som jag tror håller på att bli min nya favvogrej. Hahah jag säger nog inte vad det är....



Tjingeling badring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0