DESSA JÄVLA MÅNDAGAR

Dagens negativa:

¤ Det är måndag....

¤ Trött....

¤ Kallt som helvete ute.....

¤ Det är måndag..... eller sa jag det?

¤ har inte tagit hand om det viktiga grejer jag borde ha gjord idag

¤ Har massor jag måste hinna....

¤ Måste börja fixa julklappar....

¤ Det är måndag!! Eller hade jag nämt det  eller?


Dagens positivia:

¤ Ingen snö än

¤ Hade hundvakt till lilla Alva idag

¤ Införskaffade lite julprylar på Rusta idag

¤ kommit igång med PIM2! Äntligen!

¤ Träffade Therese på vägen hem, gjorde sälskap en bit och släppte hundarna

¤ Sen åkte vi och käka middag på Donken! Jäklars vad gott det var, det var länge sen!

¤ Går och lägger mig nu....


P.S fan tisdagarna på jobbet är inte så jävla roliga heller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0