ALLVARLIGT

Det kan inte vara mycket bra på tv om JAG kollar på Wretling! Jag menar vad fan är det för nåt?? Absolut inget för mig iaf! Eller WWE SmackDown, amerikansk showbrottning som det stod i tvtablån.

Men det sjuka är att jag är fängslad! Jag gillar inte sporter där man"slåss" som typ brottning, boxning och ALLT annat som hör där till! Var för ska man göra illa sin motståndare när det handlar i sport! Är det sport så ska det fan varaen boll med i spelet inte sparkar och slag!

Och det här var ju helt sjukt brutalt men som sagt jag fastna och tittade på hela programet. Dessutom ska snyggingen the rock vara med nästa gång så det blir nog att jag kollar på det därskitprogramet igen. hehehe





Helt sjukt brutalt!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha då kan ju du komma hit en kväll och sätta dig och se det med din käre bror, för han tycker det är SÅ bra ;) Bara bunkra upp med godsaker och titta på´t ;)

2011-11-19 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0