RAGGNINGSREPLIKER

You all know facebook right??

Där kan man ju göra typ tester och sånt som tillexempel: "Vad säger spåkulan om dig?" "Vilken hundras är du?" "HUr het är du?" osv. Ni förstår säkert vad jag menar. Jag har aldrig gjort dom, jag fattar mig inte på dom så jag undviker dom så egentligen har jag ingen aning om hur de fungerar men man ser ju om någon vän har gjort en sån och så ser man resultatet osv.

Härom dagaen såg jag några av mina "vänner" att de hade gjort nåt test med raggningsrepliker. Jag kommer inte igåg om det var så att de fick fram den replik som de själva köra med, som borde passa deras personlighet eller om det var så att repliken de fick fram för den de själva fick IRL eller föll för typ eller har råkat ut för. Nevermind. Jag sprang på två som jag tyckte var intresanta.....


Raggingsreplik 1:

"Tänk om livet va ett spel och du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet och hoppas på sex."

- Allvrarligt! kan man säga så till folk? Finns det nån som gör det? Ska jag testa nästa lördag? Hahaha



Raggningsreplik 2:

"Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?"

- Den var ju nästan lite söt faktiskt...


Ett tag kunde man ju en hel hög med dålig raggingsrepliker men det är ju inte många man kommer ihåg.

Kan du någon raggningsreplik som du tycker är extra rolig eller knakse oerhört pinsam???
Let me know!


Kom på en till

Raggningsreplik 3:


"Tjena kexet, står du är och smular?"


                                           



TooDiLoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0