TOPPENDAG MED FÖRBEREDELSER

Då är det snart dags för alla partyn och firanden av min födelsedag!

Slutade tidigt idag så min underbaraste faster Ann hämtade mig på jobbet så vi kunde åka runt och handla. Så att jag kunde handla allt jag skulle ha till tårtan och smörgåstårtan. Tusen tack Ann!!

Sen kom underbaraste Tessut hem till mig för att hjälpa mig att göra tårtorna! Bottnarna hade hon redan gjort och jag hade förberett fyllningarna. Så jävla sjuk bra det belv och det var faktiskt lätt. Vi är båda toknöjda. Tog hjälp av min kära vän tessut för att jag vet att hon är superbra på såna härna grejer. Vi är så toknöjda att vi skulle vilja sparay in tårtan i nåt så den stelanr och håller sig få i all evighet. Så jävla fina!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det tårta?

Ser nästan ut som en barbiedocka:P

2011-03-18 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0