SHOPPINGSHOPPINGSHOPPINg.......

Hämtat ut paket idag!! yay yay yay


Byxor av olika dess slag från lareduote.se



Assköna och helt klart godkända (trots allt) Haremsbyxor
Fast svarta



Svarta legging med skitsnygga rynkeffekter

Plus ett par kortare legging oxå men dom skickar jag tillbaka för dom var absolut inte alls bra!


Fick ju faktiskt hem ett paket förra veckan men jag behövde fundrea lite kring ett visst plagg, jag var inte riktigt säker på om jag gillade bikinin men jag har nu kommit fram till att det gör jag och tänker behålla den!

Från bonprix.se

Bygelbikini med formpressade kupor, G-kupa







Är helt och hållet nöjd faktist!!!

Förutom att det fattas lite klirr i kassan efter det här!
Är typ asa fattig denna månad då jag lagt ut en och ann spänn på mina kommande fördelsedagsfester!!
Men vaddå det är ju inte varje dag som man fyller 25 så då får man ju slå på stort!
:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0