SOMMARTID

har man ju som vanligt glömt bort. Så jag höll på och bli en hel jävla timme sen med tvätten men vilken tur att jag upptäckte det av en slump så jag blev bara 20 minuter sen.

Tessut och Elin har varit här på ett litet besök idag. Elin har lekt med katterna och hundarna medans vi vuxna tog en kopp kaffe och allmänt snack om killar och skönhet sånt som tjejer brukar prata om hehehehe

Tack för besöket, det var himla trevligt!

Nu ska jag fortsätta städa lite och tvätta och greja...... Oh!! Tessut är ju bara för underbar!!! När jag var i tvättstugan typ 25 minuter för att hänga de första tvättade maskinerna då ställde hon sig och diska!!! Hon diska all min disk medans jag var i tvättstugan!!! " Ja Elin lekte ju med djuren så då kunde jag lika gärna passa på och diska åt dig" Helt sjukt gulligt!!! vem hade förväntat sig det liksom! Super stort tack SuperTessut!!!!

TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0