SEGT

Det var minnsann segt på bloggar fronten idag. Undra varför? Ingen anning faktiskt.

Hade jättemysigt hos Valdedte, vi fika och pratade och jisses vad stora hennes barn hade blivit. Framförallt den yngsta för honom har jag inte träffat lika myclket.... Han var tydligen jättemammig. Heheh sötnosarna.

Efter besöket hos henne åkte jag och handla med bror och svägerskan. Och fram tills nu har jag sett 2 avsnitt av crimional minds.

Funmdrar på om det knakse är bäst att gå och lägga sig snart. Man har ju lyckats vända på dygnet nu när man varit hemma och varit sjuk så länge. Man sover liksom inte på natten när man borde utan när man är sjuk sover man när man behöver och då kankse det blir flera immar på dagen. Försökte iaf lägga mig skapligt igår men det sket sig helt. Imors hade jag tänkt gå upp tidigt för att hinna städa lite och sånt ställde klockan på halv åtta. Tre timmar senare vaknade jag med ett ryck och kände att nu måste jag gå upp och få nånting gjort. Shit tänk om det händer imorn. Imorn när det är första dagen på jobbet. Får inte försova mig imorn, men det har varit så himla skönt att sova på mornarn, långt in på förmiddagarna.......

Now it's over! back to work!

Har varit sjuk i 13 dagar varav 8 dagar borta från jobbet..... Och idag är den enda dagen av dem dagarn som jag känner mig frisk. Bara fruktansvärt trött! De tär på en att vara hemma och vara sjuk........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0