SCANNIG?

Scannade in bilder på jobbet idag, bilder på mig när jag var liten. Tänkte göra lite kul grejer med dom men det gick ju åt skogen typ. För man kan bara scanna in dom och skicka till mailen. Jag gjorde det och så långt gick det ju bra men det är ju sån där PDF format som öppnas med adobe. och jag kan fan inte göra nåt med dom, klippa eller fixa eller lägga in dom nånstans. fattar fan inte hur jag ska göra med det där skitformatet. Jag gav iaf ganska så snart upp och tog kort på korten med kameran så nu ska vi se hur det blev.....



Ja men det blev ju inte direkt den bästa bilden men men
Det är iaf jag drygt 3-4 månader! Söt som fan var jag! :-)
Tänka sig nästan ett 25 år gammalt kort......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0