MÅR LITE ILLA FAKTISKT

Jahaja då har man avklart första arbetsdagen efter 12 härliga dagars sjukdom!! Det var jobbigt.... Jag är ju frisk annars skulle jag ju int vara tillbka på jobbet men jag är så otroligt extremt trött!!! Och så hadej ag ju helt glömt bort hur enormt hög ljudnivån är på jobbet så nu känns det som om mina öron är svullna. Dessutom har jag sen efter lunch mått illa, riktigt illa, känt mig lite kärkfärdig. Hoppas bara jag inte åker på någon maginfluensa eller kräksjuka nu oxå till på köpet. Vill fan inte vara sjuk nåt mer. Känner mig fortfarande lite illamående men än så länge har det inte kommit upp nåt. Thank god for that! Får hoppas på att det bara är någon form av obalans i magen och kroppen efter att man har varit sjuk så pass länge och ätit lite dåligt......






Ska ta och diska och dammsuga lite nu tror jag.....




TooDiiLoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0