BILDER BILDER OCH ÅTER BILDER

Jag har ju som väl känt införskaffat mig en extarn hårddisk (the little black box)



Så vid flera tillfällen harj ag suttit och sorterat och för in alla mina bilder. Det tar extremt mkt löngre tid än vad man tror. Guuuud så många bilder jag har. Helt otroligt! Inte konstigt att min dator mår som den mår. De flesta bilder ligger ju på mitt gamla användarkonto. Efter som det kontot slutat funkera som det ska andvänder jag mitt gästkonto. Men alla gammal bilder som var sparade där har ju funnits kvar där men efetrsom jag typ aldrig är inne där har jag glömt bort alla mina bilder där. Har bilder där från 2004-2009. Och det är som sagt sjuuuuuukt mång. Fast det har tagit sån tid har det varit skoj, en del bilder har jag ju helt glömt bort. Aa riktigt kul att titta på gammla bilder.

Hittade jättefina bilder på mig själv från midsommar 2009






 

Det var härligt väder den midsommar.
Firade med hela familjen hos morbror i Skeda udde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0