24 MARS 2011

Dagens negativa:

¤ Ingenting

- Nej jag har faktiskt ingenting negativt att komma med idag. Och det är ju positivt. Det är väl betydligt bättre att bara ha positiva saker än bara negativa. Jag kan ju iofs komma på negativa skaer om jag tänker till en extra gång. Kan ju skriva att jag är trött och såna saker men varför klaga på det helatiden för? Det finns ju faktiskt en mycket bra botemedel mot trötthet nämligen sömn och det är ju bara se till att få det istället för att gnälla på att man är trött. Jupp därför är jag positiv just idag.

Dagens positiva:

¤ Fint väder

¤ Skön arbetsdag

¤ Slutade tidigt

¤ Uträttat trevliga ärenden

¤ Kollar på min heting i Criminal Minds

¤ Torsgad idag= fredag imorn!



Bara för sakens skull så kom jag ju på 2 negativa saker. Det ena är att jag måste tillbaka till jobbet till klockan sex ikväll. Fackmöte. Mindre roligt kan man ju säga. Men det är frivilligt och innehållet är säkert himla bra men det som känns drygt är ju att man måste tillbaka till jobbet på sin tidiga dag dessutom hade jag tänkt städa och greja lite idag. Det ändra mindre positiva idag är att jag hade tänkt kolla ikapp på Big Brother eftersom jag har missat hela veckans avsnitt. Tänkte beta av dom nu. men eftersom min dator är som den är och inte mår riktigt bra så det gör lite som den vill och just idag ville den inte att jag skulle kolla på BB. Det funkade inte bara helt enkelt. Hoppas det funkar ikväll. Peppar peppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0