16 MARS

Då är man inte längre 24 då utan man är 25 alltså helvägs till 50.....
Ja det är ju inte utan att man känner sig lite stressad. (Och gammal)

Firade min födelsedag på jobbet idag genom att bjuda mina härliga gosungar på glass. De blev så glad och krama och gratta mig flera gånger om. Dessutom har vi alltid arbetslags planering på onsdags eftermiddagar så då hade jag köpt två stora choklad-cupcakes med ett ljus vardera i till mig och Denise. Synd att camilla var sjuk och inte kunde vara med och smaska......

Blir ju inte firad idag, familj och släkt kommer på fredag och firar mig och på lördag blir det brakfest med kompisarna. Men trots det fick jag lite presenter idag iaf!!!





Chokladask från min bror och svägerska, presentkort från min finaste Helena och en vinflaska från mina supergulliga grannar Anders och Irene. Dessutom har jag fått två gratulationskort i brevlådan idag.
Ett från mormor och ett från brosan och svägerskan!


Jag fick även blommor av mamma idag men de står kvar på jobbet i k
ylen så att det håller sig fina tills på fredag! :)
 



Tusen tack!
Ni är bara för söta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0