VA FAN!!!!!!!

Nu har jag ingen TV heller!!!!!!!!!!!!

Har gjort en lista på saker som jag vill köpa framöver..... Bla an ny fin dator men tyvärr så verkar det som att jag får vänta med att köpa min söta rosa lilla mini-pc då TV helvetet gick upp i rök!!! Börjar näåstan fundera på om mina förkyldningsbaciller är farliga för mina tekninska prylar? Igår hade jag begravning för min dammsugare, den gick upp i rök. Fast det visste jag iofs att den var inne på sin sista refräng då jag har önskat mig en ny i säkert ett år. Så jag visste att det skulle kolavippen när som helst och får jag ingen när jag fyller år tänkte jag köpa en ny hur som helst så iofs så viste jag ju att den skulle sluta fungera helt när som helst och dammsugaren valde att närsom helst vbar igår. Så nu måste jag låna en dammsugare så det är dammfritt här när jag ska ha 25års party här i mars!.

Men så TV då. Bilden bara försvann.... Tynade bort liksom. Men ljudet var kvar. Det verkar som att det har blivit något glappt där back, antingen skarten eller antenn. Det är bara det att jag har en extremt stor och tung gammal tjocvk-tv som står mot vägen så ingen värken djur eller människor kan ha kommit imot och gjort så att någon sladd sitter löst. Så det måste ju bara betyda att även Tv:n är inne på sin sista refräng. Men om man tränger sig bakom klumpen kan man trycka lite på kablarna och bilden kommer tillbaka men bara för en liten liten stund sen måste man göra så en gång till. Så jävla typiskt. Pappa sa att man kan tejpa där bak så kankse man slipper hålla på och fiffla flera gånger.

Men det allra sorgligaste är att när bilden försvinner så kan man värken se på dvd eller spela tv-spel!!! Så jävla typiskt. Jag som vill se på film :( och spela tv-spel :(

När jag har min 25års fest måste jag fan ha en bra tv får jäklar är det singstar som gäller!!!!








Denna borde jag ha!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0