JASMINA



För lite mer än 1 år sen lärde jag känna en glad, pigg, sprudlande, härlig tjej vid namn Jasmina. Hon var en enorm frisk fläkt som började på min arbetsplats. Nyexaminerad och nyinflyttad.

Jasmina är en fantastiskt människa som alltid är glad och omtänksam. Hon är sån person som vill göra kuliga saker hela tiden.

Just idag är mina tankar hos Jasmina. För just idag kan det bli den absolut bästa dagen i denna glada pricks liv. För idag är hennes datum. Enligt barnmorskan iaf ;-)


Idag ska ni få bebis!!



Eller ja vi hoppas iaf. Jag vet att Jasmina hoppas iaf! Hon vill inte gå över tiden och hon är nog ganska trött på att vara gravid. Nu vill hon ha bebisen. Träffa personen som varit i hennes mage så länge.

Så idag tänker jag på dig Jasmina och jag håller tummarna för er.

Och är det verkligen idag som knodden bestämmer sig för att se livets första ljus så hoppas jag av hela mitt hjärta att det kommer gå finfint. Att det kommer att gå bra för er. men jag kan därimot inte garantera att det blir smärtfritt ;-) Men det kommer du snart att glömma så fort du får se din lilla pojke..... Sa jag pojke??+ Ja jag tror fktiskt att det blir en liten kille!

Best of Luck to you Jasmina och Jonathan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0