TÄPPA

Täppt i näsan, hostig och asatrött.....

Ne, asså det är inte så att jag vill hålla på och gnälla som vanligt men jag var bara tvungen och säga det. Inge kul och vad sjuk särskillt inte när solen skiner där ute. Man borde egentligen gå ut på en promenad eller nåt. Men det har man ju inte alls några krafter kvar för. Borde städa lite o¨xå men det har jag inte heller några krafter till heller och så borde jag göra en annan sak oxå men till det finns det inte heller några krafter

Det är inte utan att man känner sig lite stressad.


FUCK OF FÖRKYLDNINGEN!


Kommentarer
Postat av: Fia

Där tog du en liten replik ur Svensson Svensson :)

2011-02-20 @ 14:02:49
Postat av: Josefin

Jaahahaja titta det fick jag! :-)

2011-02-20 @ 14:08:48
Postat av: Hanna

Ja visst är det härligt!

2011-02-20 @ 15:40:42
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0