SHOPPINGSHOPPINGSHOPPINGSHOPPINGSHOPPINGSHOPPING

 Jupp imorn är det en del ärenden som ska ordnas och prylar som ska shoppas så det blir en tur till stan då man passar på när man tidigt slutar.

Ska till:

apoteket:
värktabletter, broddar, ansiktsprodukter

Banken.
utbetalning :-)

HM:
make up

Glitter:
Superläckra örhängen som kommer sätta pricken över i:et på lördagens outfit

Systemet:
cider

Cleas Olhssons:
hhmm vad fan var det?? hmm det var nåt jag skulle kolla på här???!!!

Dessa är obligatoriska!!

Sen var det ju cellofanpapper, var fan köper man det då?

Och så ska födelsdagspresenten inhandlas oxå :-)

Jag har varit duktig och skrivit upp allt på en lapp så jag inget glömmer hehehehe
bara jag inte glömmer lappen :-S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0