SANDYBELL

Fördelen att vara sjuk är att man kan passa på och titta lite film och dylikt. Men när man är riktigt sjuk orkar man inte anstränga sig och vill gärna titta på något lättsamt. Så varför inte inte plockafram några barndomsminnen och vara lite nostalgisk. :-) Jag har som sagt hittat på youtiube en av mina favoritserier från barndomen nämligen Sandybell. Jag har verkligen ingen aning om varför jag tycker så mkt om Sandybell men den är faktiskt mysig. En mysig historia om en glad flicka men på en samma gång en himla tragisk historia egentligen. Sandybell får vara med om mkt tungt men ändå gillar jag den starkt för det är faktist mysig som sagt.

Love youtube.se!!! Man kan hitta allt där!
Är på avsnitt 28 och jag har sett avsnitt 60 så jag har mkt kvar att se.....



Sandybell, Sandybell......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0