SÅ DÄR JA

Pappa är i stan idag, han hade några ärenden och så skulle han till farmor och lite sånt. hade ju helt glömt bort att han skulle komma hit ju. Och då är det till och med jag som bett honom komma ju. Han skulle lämna en dammsugare som jag ska låna då min har pajat helt och hållet! Den tog även mig för att slänga på tippen. och så hämtade han min gammla frys. Tänkte jag skulle klara mig utan den ett tag då jag upplevde att i min nya kyl och frys så är frys delen något större en förut så då ska prova utan den extra så då får jag lite större och luftigare kök. Och så skulle även pappsen hjälpa mig att sära och fälla ihop den förbaskade julgranen som inte jag lyckades med när det skulle göras. Så denhar stått helt uppställd i förrådet, dessutom gick den sönder lite när jag höll på och nu föll den sönder ännu mer så eneklt blev det...... Vi slänger den oxå på tippen!!!

Sen skulle pappa träffa mamma när hon hade rast för att at en titt på bokrean. Då ville jag ju självklart föla med. Så det blidde hela 3 stycken böcker.



BOKREAN



En hund bok, en bok om huden och så "Dyngkåt och hur helg som helst" av underbara Mia Skäringer

Fast ångra mig lite att jag shoppade på första stället för på andra stället vi var på fanns det en annan hundbok som jag vart sugen på. Men, men jag kanks går och köper den med sen :) Fast vad ska jag ha dom till??? Börjar tro att jag köper hundböcker bara för att jag tycker om hundar och för att jag fasen verkar samal på dom hehehehe. Får väl bara ta och erkänna helt enkelt.... Jag gillar hundböcker!


Så råkade jag bara springa förbi detta i affären och det bara hoppa upp i famen på mig så jag var ju tvungen att köpa det.....




Semlebullar! Var ju så sugen på släta bullar häromdagen och nu sprnag jag ju förbi dessa och de var ju både delade och så låg det mandelmassa på samma ställe så jag gick tillbaka och hämta en grädde. Tänkte jag skulle göra mig en semla!!!

Passade påa tt köpa en ny mjälk oxå så nu har jag jag fikat med kaffe och semlor!!! MUMMA!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vet hur det kan vara med varor som bara hoppar på mig :) Händer rätt ofta när jag är och handlar. Aldrig får man vara ifred. Haha :)



Jeppe sa att de har riktigt billigt godis på Willy´s denna vecka.....har en känsla av att allt godis kommer börja skrika på mig där imorn. :D

2011-02-28 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0