RANDOM STUFF

Lite suddig bild kankse men titta vilken gullig lite grej jag har på mobilen. En liten barbapapafigur! Gillar faktiskt Barbapappa, dom är så söta. Gissa vart jag fått tag på den? Jo, i en leksaksautomat på Willys hahaha! Ja ni vet en sån där som man stoppar en femma eller en tia i och vrider om så kommer det ut en liten boll med en pryl i. Japp thats right sån är jag hehehehe.

 

MEN jag fick ju en orange!!! Absolut inte nån färg som jag gillar. Självaste Barbapappa skulle passa mig betydligt bättre eftersom han är rosa! Eller knakse barbamamman eftersom hon är svart och stillig. Eller kankse Barbafin somi iaf är lila och tjusig. :-)

Nästa gång jag är där ska jag ta en tilloch hoppas på att jag får en finare färg! hehehe





FINN FEM FEL

Eller ja så brukar det heta men i det här fallet är det bara ett fel.

En bild på en av mina garderober.





Det är nåt som inte ska vara där.....
Ser ni inte???




Kolla nu då!



Det ligger ju en katt högst upp. Han ska inte vara där inte.
Min söta lilla Zilver, höll på och stänga in honom där en kväll när jag skulle gå
och lägga mig. Vilken tur att jag fick syn på honom den lilla sötnosen.







En kylskåpsmagnet som jag fått av min lillasyster Johanna.
Stämmer så sjukt jäkla bra in på mig.

"Jag har shoppat i hela mitt liv och har ändå inget att ta på mig"

Den dagen då jag har flyttat till ett ställe som har en "walk in" closet
(vilket jag absolut nångång kommer att ha) så ska jag banne mig göra en fondtapet
av denna magnet och ha på en vägg i garderoben.
Eller iaf förstora upp den och göra en snygg canvastavla av den eller dylikt.
hehehehe



 


Kommentarer
Postat av: Fia

Ang den där mobilgrejen med Barbafamilj. Jag har pratat med Jeppe om ifall han kan ta sig in i den där låddan o hämta ut sån åt dig. men det är visst inte personalen som gör, utan några andra som kommer dit o fixar sånt! ;)

2011-02-27 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0