JÖSSES

Det var den dagen det..... Herrgud vart tog den vägen? Jag har verkligen inte gjort ett endaste dugg ju. Bara titta på Sandybell, det är det ändå och nu har jag sett alla avsnitt nu är det slut. HHhhmm vad ska man se på nu då?




Larvigt? Ja jag vet men det är trevligt med nostalgi och en tripp tillbaka bland barndomsminnen.
Sandybell var ju en av mina favoriter som liten.
Så ja, varför inte passa på med en nostalgitripp om
dagarna när man ändå är hemma och äör sjuk så himla länge......

Jo, fixat mat och slängt i sig har man ju lyckats med men ändå, inget annat har man gjort...... fy fan!

Nej om man ska sig en lite promenad till affären nudå kankse
och köpa sig något gott till melodofestivalen......











TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0