HJÄLP MIG! BESLUTSÅNGEST!

Det är fan dyrt och va hemma och va sjuk...... det blir en del nätshopping.... eller iaf "fönster"nätshopping....


Jag hade inte planerat att köpa en ny bikini denna sesäng. Men så är man ju sjuk och sitter hemma och tittar runt på nätet och suktar efter våren och sommaren med nya kläder.

Så sprang jag på en sån jävla snygg bikini!! MEN, så finns den ju en miljon olika färger. Besslutsångest? Javisst. fast hade den funnits i vitt hade jag inte tvekat, då hade jag tagit den på en gång men nu finns den i inte i vitt så jag behöver eran hjälp med att välja färg!!!!!

Vilken färg tycker du???




Bygelbikini med formpressade kupor, C-kupa
Brun?





Bygelbikini med formpressade kupor, C-kupa
Svart?





Bygelbikini med formpressade kupor, C-kupa
Rosa?





Bygelbikini med formpressade kupor, C-kupa
Lila?





Bygelbikini med formpressade kupor, C-kupa
Gul?




HJÄLP MIG!!! VILKEN ÄR SNYGGAST??
Brun, lilla, gul, rosa eller svart?

Skynda er innan dom tar slut :p

HANNA, jag vet att jag kan lita på dig, hjälp mig nu ;-)











Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte om den gula

2011-02-23 @ 20:14:29
Postat av: Nadja

jag skulle ta den gula, för att det bruna skulle framhävas, o för att den är läcker. Men jag skulle ta den rosa också... haha så det blev lite svårt

2011-02-23 @ 20:17:36
Postat av: Hanna

Jag tycker ju om brunt ;) men den lila var jätte fin och passar dig som person. Den svarta e tråkig och den Rosa och den gula är så skarpa så man borde ha lite färg innan man tar på sig dem...



2011-02-23 @ 20:35:05
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Brun eller rosa tycker jag :)

2011-02-23 @ 20:47:38
Postat av: Hanna

Josse Josse vilken färg tog du? Jag la in en beställning nu, brukar du beställa bhar här ifrån? Är strl likvärdiga med Twilfits?

2011-02-24 @ 08:54:43
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0